středa 4. října 2017

Moje září v kostce

V září na mě většinou začíná jít podzimní melancholie. Mé nejoblíbenější roční období je za mnou, atmosféra svobody, lehára a nekonečných možností taky, a mám pocit, že mě čeká jen práce, povinnosti a zima. Letos jsem si ovšem letní náladu prodloužila báječnou dovolenou v Itálii (více si o ní můžete přečíst tady) a zajímavými knihami.



Nejvíc mě okouzlil Stařec, který četl milostné romány od Louise Sepúlvédy. Krásný příběh o vztahu člověka a přírody s jistými hemingwayovskými prvky. Doporučuju a recenzi si můžete přečíst zde. Také mě zaujal román Malinka, prvotina české autorky Dity Táborské (recenze). Román o silných citech, vztazích mezi lidmi a všech podobách rodičovství je velmi povedený. Jinak jsem přečetla druhý díl Rigantské ságy s názvem Půlnoční sokol od Davida Gemmella. Gemmell je vynikající vypravěč a když se přidají skvěle vytvořené kulisy a výborné vykreslené postavy, je radost to číst.



Taky jsem si dala jednu knihu v angličtině, a to Big Little Lies od Liane Moriarty, a kupodivu mě to dost chytlo. I v angličtině se to četlo skvěle, příběh byl dostatečně poutavý a napínavý, postavy sympatické, rozuzlení překvapivé.

Konečně jsem se překonala a přečetla všemi opěvovaný Kostičas od Samanthy Shannonové, a je to vážně pecka. Fakt mě to chytlo a bavilo, už mám samozřejmě rozečtený Vidořád a myslím, že tohle bude jedna ze sérií, které s nadšením dočtu až do konce. Tak jen doufám, že se autorka nezasekne někde v půlce, přece jen sedm dílů je sedm dílů.



Co se kultury týče, tak září bylo spáš hospodové, což je taky dobré, jen se tím nedá moc chlubit :-D. Jinak už máme vybrané místo i termín svatby, a já se pomalu začínám modlit, aby všechno klaplo, hlavně počasí.

Jaké bylo vaše září? :-)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za každý komentář, dělají mi velikou radost :-)