pátek 23. prosince 2016

Krásné Vánoce!

Rok se s rokem sešel a na mě opět padá vánočně melancholická nálada a touha bilancovat. Letošní rok mi přinesl nejen krásnou a báječnou dceru, ale i poznání, že mateřství je sice nesmírně krásná, ale zároveň neuvěřitelně náročná záležitost a že nikdy nedokážeme odhadnout, co nám život přinese a kdo do našeho života vstoupí či ho naopak opustí.

Ledaskomu by se můj život zdál nudný, nezajímavý a svým způsobem ubíjející. Žádná rozjetá kariéra ani oslnivé cestovatelské zážitky, jen hračky, plíny a nekonečná únava... Ale ve skutečnosti je to úplně jinak. Mám dvě úžasné děti, obětavého a milujícího partnera, praštěnou ségru, která je mou nejlepší přítelkyní, knižní blog, který mě neskutečně baví, náš kočárkářský gang, který mě drží nad vodou v chvílích nejtěžších a taky víru v to, že ať procházím jakoukoli krizí, zanedlouho bude lépe -). A ač se to někdy nezdá a bude to znít jako to nejhorší klišé, tohle je to, co mě dělá doopravdy šťastnou.

Tímto vám, moji milí čtenáři, přeji krásné a kouzelné Vánoce, ať je strávíte obklopeni tím, co dělá šťastné vás :-).

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za každý komentář, dělají mi velikou radost :-)