pondělí 25. dubna 2016

Pozitivní týden #13

Jaké radosti jsem si užívala minulé dny:

První letošní piknik
Konečně bylo krásné počasí, čehož jsme s mými souputnicemi na rodičovské dovolené okamžitě využily. Jedna z nich má parádní zahrádku, kde se člověk nemusí bát pobíhajících psů ani odpadků, takže jsme vybalily deky, jídlo, děti a konečně si užily pořádný pobyt venku! My popíjely bílé víno, děti spásly trávu a sem tam nějakou tu hlínu (aneb imunita musí být) a chytaly jsme první letošní bronz :-). Už se nemůžu dočkat léta, až si takového piknikování a lenošení venku budeme užívat víc :-).

Přelouskala jsem knihu v angličtině
Nejsem v angličtině nijak zvlášť zdatná, tak si jednou za čas přečtu nějakou anglickou knihu, abych si své chabé znalosti oživila a pokud možno znásobila. Sice mi přečtení trvá průměrně třikrát déle než přečtení českých knih, ale mám pocit, že je to výborná věc, jak zlepšit svoje znalosti cizích jazyků. Tentokrát jsem přečetla knihu I Heart New York od britské autorky Lindsey Kelk. Upřímně, je to román vcelku o ničem, naprosto kýčovitá a povrchní romantika, ale v angličtině se to četlo snadno a věřím, že znát randící fráze není k zahození :-D.

        
Jaká obálka, takový obsah :-)       
         
Králík v rádiu
O tom, zda do kavárny děti patří či ne, se vedou neustálé debaty. Typičtí kavárenští povaleči nemůžou pobíhající děti v kavárně ani cítit, maminky malých dětí naopak využívají toho, že za špatného počasí nemusí sedět s dětmi doma a mohou si vychutnat dobrou kávu. Já jsem tak nějak na straně obou :-). Myslím, že záleží na tom, do jakého typu kavárny se člověk vypraví. Jsou kavárny, které jsou už z principu pro děti nevhodné, v těch jsem vysedávala jako bezdětná a teď do nich zajdu většinou bez dítka, a pak jsou kavárny, které naopak přítomnost dětí podporují a děti jsou tam vítané. To většinou poznáte podle hracího koutku, přítomnosti přebalovacího pultu a taky podle skladby návštěvníků :-). Jednou z takových kaváren určená přímo pro rodiče a děti je pražský Králík v rádiu. A konečně jsme se s kamarádkami dokopaly ji vyzkoušet :-). Je tam příjemná hernička, přímo v ní si můžete vychutnat objednané jídlo a pití a nikoho nepohoršuje, že vám dítko dělá nezbednosti. Což považuji za docela zajímavý počin. Jen když jsme tam byli, tak byla hernička malinko přecpaná a po hodince mi ze všech těch dětí šla hlava kolem :-D.

Koupila jsem si nosící mikinu
Pro neznalé - nosící mikinu využívají maminky, které své děti nosí v šátku či nosítku, a chtějí tak zabalit sebe i své dítko. Nosící oblečení s tím počítá, a je proto o něco širší a obecně vymakanější. Dlouho jsem tomu odolávala, ale 15% sleva na skladové zásoby mě prostě udolala, a tak jsem si objednala krásnou rezavou mikinu (aby mi ladila k vlasům) na adelay.cz. A je perfektní, kvalitní materiál, navíc s odepínacími rukávy, a ještě jsem si k tomu přikoupila těhotenskou vsadku, takže se v budoucnu využije o to víc :-).

Objednání dovolené
Léto se blíží, to nedokáže popřít ani zatím docela studené počasí. Takže jsme začali plánovat letní dovolenku. Zvažovali jsme, jestli vůbec s tak malým dítkem někam vyrazit, ale protože přece nebudeme sedět doma jen kvůli tomu, že jsme rodina, a protože u nás není daleko od úmyslu k činům, tak v červnu si jedeme hezky opalovat čumáčky k moři :-). Konkrétně letíme do Řecka, na Rhodos. Byli jsme tam před dvěma lety, takže máme zkušenost, že tam je velmi příznivé prostředí i pro malé děti. Těším se moc a jdu vybírat plavky :-D.

Jedna příhoda na závěr: Šla jsem nakoupit do Billy, kde je docela málo prostoru, tak jsem kočár s dítětem nechala mezi regály a šla vybírat a teprve u pokladen mi došlo, že odcházím s cizím nákupním vozíkem místo kočáru! :-D Fakt mi ta mateřská leze na mozek :-D.

Taky se nemůžete dočkat léta? :-)

2 komentáře:

  1. Díky za tip na kavárnu. Manžel má ještě celkem oblíbenou kavárnu Divoké matky, tam je to pro děti taky jak dělané.
    Já neměla nosící mikiku, ale bundu a taky jsem si to nemohla vynachválit :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já děkuju za tip na kavárnu, Divoké matky neznám a myslím, že je třeba to vyzkoušet :-D
      Já právě pořád odolávala, přišlo mi to jako zbytečnost a teď si nadávám, že jsem ji nepořídila dřív :-D

      Vymazat

Děkuji za každý komentář, dělají mi velikou radost :-)