úterý 5. dubna 2016

Pozitivní týden #12

Tentokrát spíš dvoutýden, protože je konečně krásné počasí a já se nějak nemůžu donutit zasednout k počítači :-). Takže, co mi zvedlo náladu během posledních dvou týdnů (kromě skvělého jarního počasí):

Výlet do Anglie
Bylo to skvělé, plné úžasných výletů a báječných zážitků. Přesně ten typ dovolené, kterou už jsem potřebovala jako sůl (chápejte, i na mateřské, resp. rodičovské dovolené je třeba si vzít dovolenou :-D). Cestování je moje velká vášeň, ale bohužel momentálně trochu nenaplněná, takže tímto výletem jsem si splnila zase kousek svého cestovatelského snu. A rozhodla jsem se výletu věnovat celý samostatný článek, protože si to zaslouží a hlavně bych sem asi nenacpala všechny fotky :-D.

  
Malá ochutnávka :-)  
       
Velikonoční výlet
Na Velikonoční neděli bylo fakt nádherné počasí, tak jsme si udělali výlet do přírody a čirou náhodou jsme narazili na koně, kteří měli moc hodnou majitelku, a ta nás nechala koníky pohladit a dokonce se prcek mohl i na jednoho posadit. Myslím, že se mu to moc líbilo a nám ostatně taky :-).

Objednávka knížek
Nějak jsme nedokázali vymyslet, co dát prckovi k prvním narozeninám, protože hraček má dost a oblečení je nuda, a zrovna měli na e-shopu nakladatelství Svojtka & Co slevy, tak jsme objednali nějaké pohádky a knížečky. Dítko je nadšené a nedá je z ruky :-).

   
Slůvka už jsou notně okousaná :-D   
         
Uklizeno
Přifrčela jsem si to tak v noci domů z výletu do Anglie a málem jsem to doma nepoznala! Takový pořádek jsem tam snad ještě nikdy neviděla. Nevím, jestli za to může návštěva přítelovy maminky nebo se hoši doma tak nudili, ale pokud má moje nepřítomnost takové účinky, tak s radostí zase někam odjedu :-D. Všechno se blýskalo, podlaha nebyla lepivá, nikde se neválel prach a rozházené hračky a co si budeme povídat, tohle za mého hospodaření doma prostě není (přiznávám, jsem docela lenoch a uklízení z duše nesnáším, a když už mám chvilku, tak si raději čtu). Ovšem už je všechno zase při starém, že by čas někam vyrazit? :-D

Posun času
Já vím, všichni na to nadáváme a já rovněž, dítku se rozhodil spací režim a vůbec. Ale konečně je dlouho světlo a mně osobně sluníčko neskutečně nabíjí energií, takže čím více slunečního svitu přes den tím líp.
Edit: Nevím, jestli po týdnu marného večerního uspávání našeho neposedy nezměním názor :-D.

PS: Ještě mám jednu dobrou zprávu, ale té taky hodlám věnovat samostatný článek, až bude vhodný čas :-).


Jak vy si užíváte jarní dny? :-)

2 komentáře:

  1. Já měla jet letos se třídou do Skotska a Londýna, bohužel z výletu sešlo, ale snad to vyjde někdy do budoucna. Na Velikonoční pondělí jsme byla v jednom kole, protože jsem se vrátila po týdnu domů a pořád něco nestíhala.
    Věřím, že pořádek musel být milé překvapení :)
    Lory Humble

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jej, to je škoda :-( Myslím, že jak Londýn, tak i Skotsko, rozhodně stojí za návštěvu, tak doufám, že ti to někdy vyjde a podíváš se tam :-)
      Jo, to věřím, návraty domů po delší době bývají docela hektické :-)

      Vymazat

Děkuji za každý komentář, dělají mi velikou radost :-)